12-06-2016

Na lange tijd weer een bouwupdate van de XXL Apres Ski

Na een lange bouwstilte is hier dan eindelijk weer een update van de XXL Apres Ski.

Ondanks die stilte ben ik achter de schermen wel verder gegaan met de XXL Apres ski. Voor deze attractie wilde ik heel graag een mechaniekje hebben die zorgde voor de schommelbeweging van de arm. Helaas is de arm te zwaar waardoor het mechaniekje het niet aan kon. Na diverse andere pogingen heb ik besloten om de zwaaibeweging toch elektronisch te gaan maken. Ik ben druk aan het uitzoeken hoe ik dit precies wil.

Bekijk hieronder een testvideo van de XXL Apres Ski. Doordat het schommelmechaniek uit de attractie is, is het nu mogelijk om de arm 360 graden te draaien. Dit gaat natuurlijk met de elektronische aansturing niet gebeuren. Oh ja, alles staat en hangt nog los. Dus hier en daar oogt het wat instabiel.



Vandaag ben ik begonnen met de details op de arm. Hier en daar zie je enkele steunbalken.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je een vraag of een leuke opmerking?
Plaats het in het reactieformulier!