05-02-2017

XXL Après-Ski bouwupdate 5 februari 2017

Vandaag weer een bouwupdate van de XXL Après-Ski. Vandaag heb ik mij gericht op de bovenkant van de attractie en de verlichting.


Op dit frame komt het naambord van de XXL Après Ski. Dit zit vast met een klein en zeer sterk magneetje zodat ik nog bij de tandwielen kan komen.



De palen waren aan de bovenkant (de ronde onderdelen) nog niet dicht gemaakt. Dat heb ik vandaag gedaan door een stukje polystyreen te buigen en in het gat te plaatsen. Hier is ook de andere kant van het kleine magneetje te zien waar het naambord op komt te hangen.



Hier heb ik er twee van gemaakt. Die komen aan de bovenkant van de palen.


Met het afronden van deze werkzaamheden kan ook dit deel van de attractie gespoten worden. De onderkant wordt wit en met een verloop de bovenkant blauw.





Een spannend moment; doen alle lampjes het nog? Na het solderen van alle draadjes is dit de eerste test. Gelukkig doet alles het en de ledjes geven een mooi resultaat.


 Dit naambord..


Moet daar..

Daar dus. Net zoals alle andere decoraties op de palen. Tot zover de bouwupdate.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je een vraag of een leuke opmerking?
Plaats het in het reactieformulier!